onsdag 12 januari 2011

Julklappar från hjärtat

Har ni någon vän som är en duktiga pysslare? Kanske är du själv väldigt händig när det gäller smått och gott? Jag är ledsen att behöva beröva er på er stolthet isåfall.

Jag har nog världens duktigaste och pyssligaste mästaren till svägerska. Kolla bara in detta. I julklapp hade jag noll koll på vad jag önskade mig och sa att presentkort kan vara något, enklast så. Men istället för att få ett kuvert med pengar/presentkort i så fick jag detta. Mitt alldeles egna provrum, där presentkortet hängde på baksidan. Huuur fint är det inte?



Och eftersom jag, till min stora sorg, inte har världens grönaste fingrar och får saker att vissna istället för gro så fick jag även en handgjord orkideé. Jag vågar inte ens tänka tanken på hur många timmar det här tog att göra. Otroligt imponerad är jag iallafall!



Hon gör alla möjliga pyssliga saker, och har dessutom skaffat sig en blogg. Kika in här!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, inte en enda kommentar fick dessa fina underbara presenter.

Tessie sa...

Jag håller med! Jag sitter också och gapar av oförståelse!