tisdag 25 januari 2011

En tisdag i Januari

Har haft en supertrevlig dag idag. Vaknade upp på Aphrodites soffa, då vi hade en liten minitjejkväll dagen innan. Lagade god middag, drack rödvin och körde singstar. Vaknade som sagt på soffan, av att min mun kändes som en öken. Vaaatten! Så medans jag hällde upp ett glas till mig tänkte jag att som tack för kvällen innan var det väl inte mer än rätt om jag fixade lite frukost på sängen till min lilla donna.

Men hennes kylskåp var mer tomt än mitt, (vilket jag trodde var omöjligt) så det blev ett glas med yoghurt och ett glas kranvatten. Haha. Men det vägde jag upp med en godmorgon-sång. Dock hade jag inte riktigt vaknat till liv själv så det blev Ja må du leva, av någon konstig anledning.

Hursomhelst. Begav mig iväg till Farsta en sväng och sen iväg till mamma. Har varit där nästan varenda dag nu, och det känns jätteskönt. Jag vill vara henne så nära som möjligt, så det är otroligt skönt. Vi kommer alltid in på roliga minnen från när jag och Christian var små och det är svårt att hålla sig för skratt. Så mycket bus och rackartyg man haft för sig i sin barndom, alltså.

Inga kommentarer: