tisdag 11 januari 2011

Cravings för fel saker

Enda sen jag var liten så får jag då och då sug efter något jag i vanliga fall inte alls tycker om. Jag vet, det låter jättekonstigt, men så är det iallafall. Helt plötsligt, från ingenstans kunde jag känna att jag bara måste ha en macka med messmör. Jag avskyr messmör, men just då var jag bara tvungen att ha det. Och så har det fortsatt, att jag får cravnings efter de mest konstigaste maträtterna. Det här hände under flera perioder för några år sedan, vilket ledde till att jag sprang som en tok till ungdomsmottagningen stup i kvarten för att kolla om jag var gravid. Det sägs ju att man blir supersugen på saker då.

Jag har dock aldrig varit gravid, men de konstiga suget sitter kvar. Som idag tillexempel. Efter att ha sett Emil spy upp sushi, så fick jag ett otroligt sug efter just sushi. Nu älskar jag sushi i vanliga fall, men just att jag blev så sugen på det efter att ha kollat en snubbe som mådde så illa av det, är kanske inte helt normalt.

Förövrigt så älskar jag min sushi nere på hörnet. Fick en kopp te medans jag väntade och så skickade de med lite räkchips. Toppen alltså!

2 kommentarer:

Jessan sa...

Bläääääääääää spyr han? Vägrar ägna mitt liv åt att kolla på en film om en kille som äter sushi i tio minuter så har ingen aning.

Ja du är cp som får cravings av det hursomhelst!

PS. PASTASTÄLLET FTW!

Tessie sa...

Luugn i bussen. Jag vet att jag är lite egen, men cp var väl ändå å ta i. Andas!


Kom hit nu!