söndag 19 december 2010

Update me

En liten uppdatering om grabben i klippet nedanför. Dan Talevski. Han är ju stor. Han turnerade med självaste Backstreet boys i år. Herregud, vad världen är liten. Jag råkar hitta ett gammalt klipp på honom på youtube, i tron om att ännu en supertalang till pojkvasker bara får sjunga in saker på internet. Jag drar en liknelse till Brian i Backstreet boys, sen får jag reda på att han har turnerat med dom. Ja, jag kan andas ut. Jag får nämligen lite ont i magen när jag hittar såna otroliga talanger, och så får dom ingen uppmärksamhet. Men nu kan jag alltså vara lugn igen. Han har fått sin recognition iallafall. Skönt!



Nu ska jag återgå till fjärde adventsmys. Snart kommer tomten!

5 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL.

Tessie sa...

GOD JUL!

Anonym sa...

God Jul! Hade du trevligt? Fick du några fina klappar?

Anonym sa...

Nu e bloggen seg! Varför inga nya uppdateringar?? Kram / kocken

Jessan sa...

Saknar dig här! Förövrigt, titta vem som föregår med gott exempel!

Puss
http://fortrafflig.blogspot.com/