söndag 12 december 2010

Sunny sunday

Ja, Ikea ja. Lika trevligt som alltid. Hittade precis vad jag var ute efter, och lite till. Vi har ju letat som tusan efter en ny taklampa och jag hittade en perfekt! Den var dock väldigt kronglig att sätta ihop, och när vi skulle hänga upp den (som bara i sig är svårt då vårat tak är superhögt) så passar inte kontakten. Det var ingen vanlig taklampekontakt utan en såndär som går in i väggen. Hur dumt i huvudet är inte det? Av Ikea alltså. (jag antar att chansen att bli sponsrad av Ikea inte kommer hända inom en snar framtid, med tanke på mina halvt arga inlägg tidigare, så nu är det bara köra på med hatet) Varför skickar man med helt fel kontakt? Jag orkar inte.

Men som tur är så ska världens bästa Benke komma hit imorgon och lösa problemet åt oss. Hurra! Ska även be honom fixa haspen till toaletten. Har inte kunnat låsa dörren, och även fast jag inte bryr mig, eftersom jag bor här. Så vet jag hur det är när man ska på toaletten hos någon annan, så går inte dörren att stänga. Näe. Det måste vi fixa!

Har förövrigt handlat min sista julklapp. Är klar med alla. Så otroligt skönt! Är ni klara med era? Har ni ens börjat?

Inga kommentarer: