torsdag 9 december 2010

Cravings

Det hann inte gå många minuter från när jag skrev mitt halvdeppiga inlägg tidigare idag tills jag fick sms av fina vänner som vill stötta. LUV!

Jag tror jag hittat tillbaka till vanligheten ett litet snäpp idag faktiskt. Har spenderat hela dagen med mamsen. Vi har shoppat julklappar och haft det roligt, som alltid. Fick mig ett otroligt sug efter clementiner alldeles nyss, så jag sprang ner och handlade minst ett kilo. Ska det va, så ska det va! Igår var det päron jag bara var tvungen att ha. Men jag måste säga att det är otroligt skönt att det är nyttig frukt som jag får cravings av och inte något annat. Det skulle kunna sluta väldigt illa. Jag har ju vissa svagheter för chips och ostbågar annars, men den här förkylningen har fått mig att vilja ha naturens godis istället. Något positivt iallafall! Nu ska jag fortsätta kolla på bästa Criminal minds. Puss då.


Inga kommentarer: