onsdag 20 oktober 2010

Cilit bang

Eftersom det kommer över en kille som ska kolla på lägenheten ikväll (wooop, berättar mer snart) så är det städning som gäller. Varenda litet hörn ska skrubbas. Trodde det skulle bli en enkel match med min nya Cilit BANG flaska. På reklamen ser det ju fridfullt och enkelt ut. Men i verkligheten? Nepp. Inte så mycket. Får skrubba precis lika mycket som med Icas egna. Meeen fint blir det.

Tar mig en välbehövlig paus och hamnade framför datorn. Nu har redan 20 minuter gått av min "lilla paus" och jag hann knappt blinka. Det är väl så. Tiden är så relativ. Japp japp. Dags att återgå till arbetet! Hörs snart igen, jag är barnfri. Wow vilken tid jag kommer ha över till att blogga. wohoo!


Och ja, när jag är klar med lägenheten ska jag även tvätta mitt stackars hår. Det har inte luktat smultron på år och dagar känns det som. Så jag ska skämma bort det med nytt shampoo och balsam från TRESemme (i idore) och inpackningen jag blev tipsad om från frisören. Puss

Inga kommentarer: