fredag 8 oktober 2010

Färgat eller ofärgat

Jag har gått runt med mössa och försökt dölja den hemska utväxtranden så mycket som det går. Tills jag inte orkade längre. Iväg till frissan och fixa till det. Efter två timmar är jag klar och känner mig väldigt nöjd med resultatet (dock tyckte inte min plånbok om det alls). Beger mig hem till min bror på middag direkt efter och väntar mig en hel drös med fina komplimanger. Inte ett ljud. Inte en blick, ingenting. Här har jag betalat (alldeles för mycket) pengar för att bli fin i håret, sen är det ingen som lägger märke till det. Okej, min bror är ändå kille. Han är ursäktad.

Men vad händer när jag kommer till jobbet dagen efter. Där det kryllar av tjejer. Inte en enda. Inte en jävel säger något. Jag morrar något om att "jaja, det är ändå JAG som ska vara nöjd" men vet inte riktigt om jag håller med mig själv. En enda liten mening, det är allt jag begär!




Idag är det fredag och min lediga helg (ja, förutom söndan ett par timmar men det räknas inte) så jag och min nya kaluffs ska ut och göra stan. Vet inte vart, vet inte när. Bara att vin är inkluderat. Rött, gott, underbart vin. Skål då!

3 kommentarer:

Moa-Lee sa...

tycker du e fantastiskt vacker :)

Anonym sa...

Mycket snyggt!! Jag gillar att det är en naturligare blond och inte nästan platina som du har haft förut. Det ser mycket fylligare ut och super snyggt när du har lockat det så! kram

Tessie sa...

Tack, vad ni är snälla! Vart var ni den dagen jag kände mig som värst? puss puss puss