torsdag 9 september 2010

Tvätt

Tvättdag idag. Det var verkligen på tiden, kan jag säga. Tvättkorgen har varit överfull alldeles för länge nu. Det måste göras. Men att tvätta är ju ganska så tråkigt. Så jag tänkte spexa till det lite grann med att ta massa foton. Så här har ni mig, i mina allra sista plagg innan tvätten är klar.


Jag fick för mig att jag skulle hoppa upp på tvättmaskinen och sträckte därmed min vänstra överarm. Det gjorde så ont att det tog mig några sekunder till att lugna ner mig igen. Men arg blev jag. Dumma jag, som alltid ska gå över gränsen när det ska spexas lite...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tycker jag känner igen minerna från en liten tjej som älskade att spexa framför kameran.

Kram Romana

Tessie sa...

Jag vet inte alls vad du pratar om...

Anonym sa...

Förstår jag.....
Men kan ju alltid lägga ut.....
Finns många att välja på...

Kram

Anonym sa...

hehe, jag tyckte den ärga bilden var faktiskt sötast!