fredag 10 september 2010

Poseme

Har spenderat hela förmiddagen med att sjunga här i vår lilla etta. Jag undrar vad grannarna tycker. Har inte fått något klagomål, änsålänge. Som ni kanske förstått tidigare så är sång min passion. Men har inte alls fått tillfälle att vråla så mycket som jag skulle vilja.


Ni förstår, när man trängs (nåja, såå jobbigt är det faktiskt inte) i en lägenhet med endast ett rum så gäller det att ta hänsyn till varandra. Om det var så att det bara kom ut toner likt fågelkvitter så hade det inte varit ett problem. Men när jag är superglad, superarg, eller bara super, så vrålar jag! Jag dansar runt i rummet likt en vilde och vrålar för full hals. Detta uppskattas inte alltid av min sambo. Men såfort jag är själv, likt idag, så kör jag igång!


Tre långa shower hann jag med, innan jag hittade spegeln i badrummet! Då kördes min andra passion här i livet; Titta på mig själv och posa så mycket jag bara kan!








Off to work. Sen blir det viiiiin för hela slanten! Anna, snart kommer jag!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jaaaaa snart ses vi min lilla pingla!!! ;)

Anonym sa...

ha en underbar kväll gumman
pok moa-lee