måndag 20 september 2010

Morot

När vi handlade middag till ikväll, tidigare idag, fick jag ett otroligt sug efter morötter. Vad gott! Ett riktigt nyttigt snacks dessutom. Efter att ha skalat en knippe spelade jag upp scenen ur Vänner när Monica försöker förföra Chandler med morötter. (Ni kan inte ha missat, det är en av de roligaste scenerna i Vänners historia!) Dock hördes inga jubel från publiken här i vardagsrummet. Min karl har helt enkelt tröttnat på att jag är en teaterapa.



Ps. Jag är chockad, inte en enda reaktion på Mr Pitera? Människor?! Jag hoppas att det är för att ni redan sett honom framföra andra låtar tidigare. (btw måste ni kolla in när han kör A whole new world från Alladin) För är det första gången man ser honom så måste man få en reaktion. Läskigt, sjukt eller helt enkelt gryyymt begåvad! Nååå?

Well.. off to CSI New york. Puss

Inga kommentarer: