onsdag 15 september 2010

Changes

Vaknade riktigt tidigt idag, vet inte vad klockan var. Men jag vaknade av att det spöregnade. Inte så lite heller. Lät som att någon hällde en gigantisk hink med vatten utanför fönstret. Men nu är det fint igen, som om ingenting hade hänt.

Ska iväg till affären snart och köpa lite brunch till oss. Sen ska vi iväg till stan. Ska försöka att inte passera någon H&M, då det kliar alldeles för mycket i fingrarna på mig om jag råkar se klänningen jag vill ha. Men det får vänta. Jag håller nämligen på att bli en mästare i att spara pengar. (HAHA) Det går sådär... Men jag gör mitt allra bästa.




Sitter i mitt gamla rum och förvånas av hur litet det ser ut nu. När jag bodde hemma tyckte jag att mitt rum var stort och jag hade all plats i världen när jag stod här och sjöng framför spegeln. Nu förstår jag inte alls vad jag menade. Men saker och ting förändras, antar jag. Är iallafall otroligt glad att jag sov här inatt. Är så mysigt att ha kvalitetstid med min fina mamma.

Inga kommentarer: