måndag 9 augusti 2010

Update

Det har inte blivit så mycket bloggande på senaste. Skälet är att våran dator hemma dog. Det började med att den var jätteseg. Och vi förstod att den säkerligen var full med virus. Får tips om ett bra virusprogram av en kompis. Men vad händer? Den dör. Totalt. Vill inte alls mer. Så vi fick starta om från början. Så alla mina bilder, låtar och videos är borta. NOOOOOOO! Men nu har jag hämtat mig från den värsta chocken. Det är bara att börja om från början. Börja om på nytt. Varför ska man sörja... Ja, ni fattar.

De bilderna jag lyckades rädda, som fortfarande fanns kvar på min mobil var från fjäderholmarna, då vi firade Kims födelsedag. Här kommer några stycken:

Ps.1 Ser ni att jag har inne en snus på den sista bilden? Jo det är sant!

Ps.2 Jag vet att jag har sagt det förut. Men kolla in mitt hår. Jag färgade det brunt. Med två små rader med ljusa slingor. Jag har alltså inte rört mitt hår sedan dess. Heelt otroligt vad solens små strålar kan göra. I like it!

Inga kommentarer: