tisdag 3 augusti 2010

Att lukta illa

Vad är det med gamla gubbar och lukta kiss? Jag förstår inte. De går utanför huset med kammat hår och skjorta, men de har inte duschat sedan dackefejden. Jag förstår att de är gamla, och kanske tappat en del av luktsinnet. Men har dom inte en fru, eller iallafall en vän som kan säga åt dom? Jag blir så arg att jag sitter och blåser ut luft med näsan så länge de är nära mig.

Frågan är ju bara vem det är som verkar äckligast. En liten rar gubbe som gjort sig fin (med skjortan alltså) och en galen kassörska som sitter och frustar och fnyser?

Jag tror att de flesta skulle rösta på mig. Men det struntar jag i. Jag är otroligt kinkig med lukt. Luktar det illa så blir jag arg. Jag kan inte hjälpa det. Är jag konstig?

Påtal om lukta illa. Jag dejtade en kille för hundra år sedan, som verkligen luktade dött djur i munnen. Jag försökte lura i honom tuggummi och borstade tänderna flera gånger om dagen så han kunde göra det med. Men det hjälpte för fan inte ett endaste dugg. Om dejtandet blev långvarigt? Nää..

1 kommentar:

molly sa...

haha i remember that..