lördag 17 juli 2010

tre små timmar

Heeemskt ledsen för dåligt bloggande. Men jag har faktiskt en ursäkt. En av de bättre man kan ha.

Vi hade det riktigt trevligt igår, kanske lite väl trevligt. Det slutade med att jag fick tre (!!) timmars sömn innan jag var tvungen att bege mig till jobbet. Med gårdagens smink och ett hår som inte sett en borste på ett dygn stapplar jag in på jobbet. Jag tycker att jag skötte mig riktigt bra. Monika tyckte inte alls att jag såg sliten ut. Men skenet kan bedra... Mådde som en påse nötter.

Min prins kom och mötte upp mig när jag slutade och vi handlade på oss massa gott att äta. Till en tidig middag blir det potatisgratäng med lövbiffsrullar med cantado. Sen har vi köpt både vaniljrån, chips, läsk och wienerbröd. När jag fått i mig allt detta ljuvliga så blir det pang bom i säng. Ska sova tills imornbitti. Jag lovar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi måste fortsätta vår mat diskussion som vi hade sist tycker jag! Och jessicas blogg adress måste jag få! Kram // kocken

Tessie sa...

Absolut! Det måste vi göra. Självklart ska du få den, du får hjälpa till och pusha henne att blogga mer bara :)

fortrafflig.blogspot.com