fredag 2 juli 2010

Tokhett


Jag har nu intagit balkongen hemma hos Wille. Jag brukar undvika att ha på mig solisar när jag solar, för jag är livrädd för att få vita märken runt ögonen. Men det GÅR inte nu. Solen är så fruktansvärt stark! Så jag får helt enkelt riskera det nu.

Tror det blir att kolla på matchen som börjar om någon timme. Men jag vet inte alls vad det blir av denna kväll. Men det gör mig ingenting. Det känns som jag har semester eftersom jag redan jobbat klart för dagen, så hela kvällen är fri, samt att jag är ledig imorn. Så jävla skönt!


Ps. Tycker fortfarande inte att ni har fullföljt eran del av våran deal vi gjorde igår kväll. Jag har leverat massa inlägg idag, men vad gör ni? Ni bara läser och läser... utan att skriva något. Dålig stil, tycker jag.

Inga kommentarer: