tisdag 6 juli 2010

Inställd vin

Var helt inställd på att jag skulle ut och dricka vin efter jobbet. Men när vi väl stängde så ser jag att det har spöregnat och var supermörkt ute. Tappade genast suget. Sen var jag så trött i skallen att jag bestämde mig för att åka hem.

Imorgon har jag hela dagen bokad. På dagen ska jag åka och sola o bada med Anna, som jag inte har träffat på hundra år. Ska bli så roligt att se henne igen. Kommer knappt ihåg hur hon ser ut. Sen ska jag hem till Kim som precis fått sin första lägenhet. Tydligen var den superstor, så man får plats med två personer åt gången. haha. det kan bli rätt lustigt det med. Sen ska jag hem till Linnea på middag, innan hon åker iväg till Sydafrika. Sen får vi se om jag hinner med att träffa Jessan och gänget på en afterwork (för deras del, för mig blir det bara pure vinkväll för hela slanten)

Så, om jag ska ha någon sportlig chans att orka med allt det här så måste jag nog gå och lägga mig nu. Vi hörs imornbitti! Puss

Inga kommentarer: