tisdag 6 juli 2010

Dumma drömmar

Vaknade av att jag skrek mitt i natten. Drömde ännu en dum mardröm. Älskling skyndade sig med att krama om mig och säga att allt skulle bli bra. När jag väl somnar om fortsätter helvetes drömmen igen, och nu ännu värre. JP var jätteelak i drömmen och när jag vaknade på riktigt var jag sur på honom i minst en halvtimme. Tur att han redan hade gått till jobbet.

Är det bara jag som är såhär? (snälla säg att det inte är så) Som tar med mig drömmarna i flera timmar efter att man vaknat?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är likadan. Kan vara skakis i hela kroppen flera timmar efter en mardröm, och häromdagen drömde jag att jag skulle bli våldtagen på jobbet när jag skulle stänga, så var tvungen att ha en kompis där, fast jag inte får. You are not alone.

Tessie sa...

Men gud vilken hemsk dröm! Hoppas att dina mardrömmar inte dröms så ofta av dig... :/