onsdag 14 juli 2010

Är det sant?

Nu vill jag vända mig till min tjejiga läsare. Inte kvinnliga, utan riktigt tjejiga. Ni, som likt mig, inte kan leva utan ett enda avsnitt av The Hills.

Ni måste ju ha sett det senaste avsnittet? Ganska tråkigt, inget speciellt hände. Men Såg ni "next time on the hills.." Är det sant att Kristin hoppar av i nästa, och sista avsnittet? Isånnafall, HURRA! Och in med Lauren igen! Åh hoppas hoppas hoppas! Och varför får man inte se mer av Speidi? Paret vi alla älskar att hata. Men lets face it, programmet är supertrist utan dom.

SÅ, nu har jag fått min dagliga dos av onödigt tjej-tjaffs. Nu återgår vi till den spännande actionrullen på tv. Puss

Ps Sitter och skriver detta i största möjliga tystnad. Tangentknapparna får inte låta ett dugg. För får min pojkvän reda på att jag precis skrivit ett blogginlägg om The hills så kommer han nog göra slut med mig. schyyy!

Inga kommentarer: