fredag 11 juni 2010

Superfail...

Fan också. Jag är så jävla dålig. Antingen är det jag som har total brist på disciplin eller så är jag en usel kock. För jag orkar inte ens titta på den där jävla soppan något mer. Redan när man kliver in i lägenheten möts man av den hemska doften från kylskåpet. Bluääe! Jag vill inte ha någon mer soppa! Satt vid datorn alldeles för länge och drog mig för att äta middag (soppan) så när jag väl bestämde mig för att skita totalt i den och laga något annat var jag på tok för hungrig för att orka stå och jobba. Så, här ser ni min fredagsmiddag. Knäckemackor med ost och paprika!

Det här med beach 2010.. Är det så himla viktigt? Det är väl bara hålla in magen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte behöver man vara en pinne bara för att man ska till stranden. Du är ju supersnygg redan!!

Tessie sa...

Åh gulle dig!