lördag 29 maj 2010

Sanning eller konsekvens?

Har äntligen vaknat till liv. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig. Men VARJE gång jag träffar Jessan så slutar det med att allt blir fullare än någonsin. Det slår aldrig fel. Även fast jag kör varannan vatten och dricker mitt goda vin i lugnt tempo, så blir jag alltid kalasfull! Men jag har även alltid hur kul som helst med denna dam. Som igår även gästades av våran kära Mal och Kim.

Sanning och konsekens-spelet som vi spelade var det roligaste jag varit med om. Den hade de roligaste sanningarna att svara på och de pinsammaste konsekvenserna att utföra! Tror det var köpt på lagerhaus? Hursom så rekommenderar jag det starkt, till alla som vill ha en kul kväll!

Nu bär det av mot söder. En treliters rosé väntar på oss! PUSS

Inga kommentarer: