torsdag 25 mars 2010

Singing bee

Sådärja! Nu har jag sjungit av mig för idag. Det är nog den bästa meditationen för mig. Jag sjunger jämt. Om jag är glad, ledsen, arg, pirrig. Alla känslor har givetvis egna låtar också. Idag var det en lite blandad kompott. Mest gapiga låtar där jag får vråla så mycket jag vill.

När jag bodde hemma hos mamma sjöng jag som mest. Då hade jag en riktig mick (dock inte ikopplad, då skulle fönstrena ge vika tyvärr) Hade även en stor helspegel där jag stod och låtsades att jag uppträdde i Globen varje dag. Fick sen höra att grannen över oss (som var släkting med en av mina vänner) hade sagt att han brukade sitta och lyssna på mig när jag sjöng. "Hon sjunger bra, och ibland tar hon i som bara den!" haha.

Nu ska jag sticka iväg och handla glass. Ska på middag hos Linnea idag. Våffelmiddag, såklart. Tänkte bidra med lite glass.

Inga kommentarer: