onsdag 10 mars 2010

Panikväckning

Vaknar av att det plingar på dörren. Flyger upp ur sängen med ett "jävlar!" Hade helt glömt bort att det skulle komma några och titta till ventilationen i lägenheten. Så där sitter jag i sängen. Naken. Jag tittar runt efter något jag snabbt kan slänga på mig. Det plingar igen. Paniik. Hittar sedan morgonrocken ligga nedanför sängen. Öppnar åt två killar som kollar på mig som att jag är galen. -shit, har jag glömt att stänga rocken?

Dom var klara med att mäta och kolla ventilationen på ungefär 30 sekunder. Och därmed var jag klarvaken.
Ska sticka iväg till stan nu. Först väntar en lunch med mami. Sen ska jag leta efter en liten present till min älskling. Vi firar våran månadsdag idag. (hur töntigt det än låter så kan jag inte hjälpa att vi fortfarande är lika kära som ibörjan) Efter det ska vi på bio och se Alice i underlandet!

Inga kommentarer: