fredag 19 mars 2010

Fail

Har precis beställt hem dyr kurslitteratur till mattekursen som börjar nästa vecka. Vi får hålla tummarna att jag får dem i tid till starten. Fick ju som sagt beskedet att jag kommit in lite senare än väntat, men i värsta fall får jag väl sitta tillsammans med någon klasskamrat. Oh, klasskamrat. Vad länge sen det var man hade sånna. Det ska bli så otroligt kul att sätta igång nu!

Min vän Kim, som vi var hos igår, jobbar på en lågstadieskola. Och han hade med sig ett matteprov som var till elever i klass 1-2. Sjävklart ville jag briljera med mina kunskaper. Det här med att jag svarade fel på 3 frågor av 20 är inget jag kommer stoltsera med inför mina nya klasskamrater. Det förblir våran hemlighet. Till mitt försvar så kände jag pressen av att skriva klart det så fort som möjligt, att jag missförstod frågan på de två första. Den sista kan jag inget annat säga än att jag nu är ännu mer nervös inför matte B.

Inga kommentarer: