tisdag 2 mars 2010

Elefant

Jag oooorkar inte! Trycket i bröstet är tillbaka. Och nu starkare än nånsin. Det känns som att en elefant står på min bröstkorg. Har haft det hela dagen. Provade att knapra i mig Rennie, som ska verka mot halsbränna och sura uppstötningar. Inget som helst resultat. Jag har ätit yoghurt. Ingen effekt alls. Jag har legat i soffan, tagit det lugnt och varvat ner. Men ingen skillnad.

Va på apoteket och köpte Pepcid Duo. (ni vet, "verkar direkt och 12 timmar framåt") Ajo tjena. VerkardirektMYASS. Tuggade i mig den direkt utanför butiken och sitter nu här med ett tryck jag inte skulle önska någon!

Det känns hela tiden. Sen kommer det som i vågor. Ibland är det så illa att det känns som jag inte klarar mer. Jag rapar upp bubblor och känner mig allmänt svag.

FYFAAAAAAAAN

Inga kommentarer: