torsdag 18 februari 2010

Samba

Vaknde klockan sju imorse, helt klarvaken. Gick upp och kissade och tittade sedan på sängen. Gud vad skönt det är att ligga i sängen på morgonen. Så jag la mig igen. Och vaknade klockan nio. HELT slut. Jag förstår inte? Blev dock väckt av ett sambatåg eller liknande. Våra grannar brukar roa sig med det. Spela hög musik och stå och hoppa i golvet. Det låter som att dom är minst 20 pers där inne, som hoppar, skrattar och låter. Ibland brukar vi tävla med dom om vem som spelar högst musik. Och dom tävlingarna vinner vi. Men det hjälps inte. Nästa dag väcks man av ytterligare ett sambatåg vägg i vägg.

Ska äntligen iväg och träna idag. Har inte hunnit med det alls denna veckan eftersom jag slutat runt 7 varje kväll. Men nu jävlar. Jag ska köra efter var Jillian sa till sina biggest loosers; Sålänge jag inte svimmar, spyr eller dör, får jag inte sluta springa på löpbandet!

Inga kommentarer: