lördag 20 februari 2010

K-karaoke

Det slutade iallafall med att vi gick till K-karaoke. Har ni varit där? Det är en karaokebar som har tagit inspiration från Japan. Man betalar för ett rum, som består av en soffa, ett bord och en egen karaokemaskin och tv. Man väljer låtar med hjälp av en fjärrkontroll och trycker på en knapp i väggen om man vill beställa något mer att dricka. Jag älskar det här stället! Sjöng sönder min röst på de gapigaste låtarna jag kunde hitta och hade verkligen skitkul.


Tyvärr slutade inte kvällen lika lyckat som den började. Men det är inte jag som går hem med svansen mellan benen. Tråkigt att det ska behöva bli så som det blev.

Sitter just nu och samlar ihop bitarna av mig själv. Trots flitigt vattendrickande blev det ändå lite för mycket av det goda. Jag återkommer med ytterligare status om mitt "välbefinnande".

Inga kommentarer: