lördag 30 januari 2010

Jävla kräk

Min dag började inte alls som jag hade tänkt mig. Hade ju bokat in ett aerobicspass med Moa-lee klockan nio imorse, men när klockan ringde sju mådde jag uselt. Hade drömt mardrömmar hela natten och kände att det pågick en cirkus i min mage. Hann inte tänka efter på hur jag mådde många sekunder fören jag var tvungen att springa till toaletten och spy. Det är nog den värsta känslan som finns. Visst, jag har spytt många gånger på fyllan. Men ju mer som kommer upp desto bättre mår man. Men det här handlade inte om någon fylla. Antingen hade jag fått i mig något dåligt eller så är det en släng av kräksjukan. Så jag har bara legat hemma i sängen hela dagen.

Min karl kom hem från staden med nyponsoppa, juice och bananer. Han är allt bra söt han.
Något som också är väldigt olyckligt är att jag var jättetaggad på att fira Linnea denna afton. Men något sånt blir det tyvärr inte alls för mig idag. Ska krypa tillbaka ner i sängen och mysa framför Sex and the city-the movie nu och vila upp mig.

Stackars, stackars mig...

Inga kommentarer: