fredag 18 december 2009

Vinglande surpuppa!

Nu har jag kommit hem på vinglande ben. Anna bringar alltid out the best of me så jag har verkligen haft en toppenkväll. Skrattat så jag blivit mer hes än vad jag redan är, blivit arg på onödiga detaljer om jobb bara för att vi aldrig ger oss och blivit rädd för killar som kissar på H&Ms fönster... Ja, en kväll med Anna vet man aldrig var den slutar. Dock skulle hon (inte jag, jag är ledig) jobba imorn så vi fick korta av våran resa in i alkoholens värld.

Nu sitter jag som sagt hemma, i trygghet. Och jag är arg. Arg på just DIG! Härom dagen skrev jag ett inlägg då jag beskrev en hemsk upplevelse för mig. Där jag hade så ont att jag trodde att jag skulle dö. Trodde att åtmistonde någon kunde skicka in en liten kommentar om att det var synd om mig. Men NEEEEJ. Ni skiter fullständigt i hur jag mår. Jävla pissapor. Jag hatar er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för det fina julkortet gumman:)
hoppas du får en fantastisk jul!
kram moa-lee

Tessie sa...

åh, har du fått ditt! Jag väntar fortfarande otåligt på att det ska dimpa ner något i brevlådan..