tisdag 22 december 2009

Dagens uppgift!

Hurra! Äntligen en bra hår-dag! Har haft the worst bad hairday så länge nu, äntligen vill det göra som jag vill. Ska åka och träffa upp mami snart. Har inte träffat henne på jättelänge eftersom hon har varit bortrest. Så nu är det dags för lunch på våran favoritrestaurang och prata av oss.

Eftersom bloggtoppen (där jag går in och kollar hur många ni är som besöker mig varje dag) inte vill fungera så har jag ju noll koll om det är någon som är här inne och snokar eller inte. Så, dagens uppgift för er idag är att skriva ett inlägg om vad ni vill att jag ska skriva mer om. Något speciellt ni tycker är roligast att läsa om? Vänta inte, gör det nu! PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Relations-snack vill vi ha! Beratta om killen din :)

Anonym sa...

Lagg in lite musik-klipp jag har hort att du har en rost att do for! Skriver du egna latar?

Anonym sa...

Hurru skriv lite festblog me pinsamheter!! Jag vill ju se va som egentligen forsegar I tessie's liv ;) Xxx a-m