lördag 5 december 2009

Backstreets back!

Showen var så grym att ingen av oss gick därifrån med en ohes hals eller svettigt hår! Visst, grabbarna börja bli lite till åren nu. Men holy shit! Det var inget som märktes. Dom var grymmare än nånsin och jag är överlycklig att jag gick dit med Jessan!


Efter att ha dansat och skrikit som tokar ska vi bege oss mot deras efterfest på Ambassaduer. Folkmassorna rör sig mot tunnelbanan och jag vägrar! Vi hoppar in i en taxi där festen fortsätter! Glädjen var enorm och partyhumöret var verkligen på topp! Kön var enorm när vi väl kommer fram. Står och trängs i 20 minuter tills vi får syn på Dasha som snällt följer oss in. Även där är det en enorm kö till att hänga av sig jackan. Men nu är det så nära att det inte rör oss i ryggen. På schenen står fyra mickar uppraddade och vi är laddade till tusen. Nick och Howie kommer fram lite då och då. Tar i tjejernas händer och dj:ar lite. Sen var det klart. "Vi tackar Backstreet boys för att de ville komma hit" Sen poff, så var det över. Besvikelsen var enorm. Men det skakade vi snabbt av oss och dansade vidare.

Hade verkligen en toppenkväll som jag kommer minnas länge! Aphrodites pojkvän kom och hämtade oss efter att vi hade köpt med oss mat för ett helt fotbollslag. Eftersom min man skulle upp tidigt idag så beslöt jag mig för att sova hos Aphrodite, för att inte störa honom mitt i natten. (kan vara så att jag gjorde det kvällen innan, och inte blev så populär)

Inga kommentarer: