torsdag 12 november 2009

Shopping

Åkte och träffade min lillaskrolla Emma idag. Vi åkte till farsta tillsammans med min bror och Bianca. Efter någon timme kom min man och vi gick vidare för att shoppa lite kläder till honom. Och som den snälla flickvän jag är, så hjälpte jag till att välja. Det är riktigt kul att kolla på kläder, om dom är till en själv. Jag tröttnar ganska så snabbt när det ska handlas till någon annan. Men nu var det hans tur och då ska man vara snäll och hjälpa till. Min dag kommer imorgon. Men jag bet ihop och satt snällt och sa om det såg snyggt ut eller inte. (Det här med att jag sprang iväg då och då, för att jag bara måste prova en glittrig klänning eller två, hör inte riktigt hit)

Efter en timme för mycket, med shopping som inte var till mig började jag ledsna.

Nu har vi kommit hem, nöjda med allt som inhandlats. Har precis tjatat ihjäl Aphrodite om att hon ska följa med mig och Linnea ut imorn. Jag vann! Hurra! Ska krypa ner under täcket och kolla resten av Criminal Minds nu. PUSS

Inga kommentarer: