söndag 15 november 2009

Dagen innan

Både jag och JP vaknar av att hans mobil ringer. Först slänger jag mig upp, inser att det är hans och inte min mobil som ringer, då lägger jag mig ner igen. Öppnar sedan ögonen och tycker att det är lite väl mörkt i rummet. Äh, vi kanske har dragit ner persiennerna, tänkte jag. Börjar sedan få en känsla av att klockan är mer än vad den borde. Så sant så. Vi vaknar tio i fyra. På eftermiddagen! Det kan ju skvallra om när vi kom hem inatt/imorse egentligen.

Men jag har haft så himla kul! Både fredag och lördag var mitt i prick. Jag vet inte vad det här e för dansnojja jag har skaffat mig. Kom på mig själv med att fråga Linnea om vi inte skulle gå till Vickan och dansa imorn. Hon avböjde. Så jag får lugna mig lite.

Varför är det alltid jag som är svettigast? Som en blöt hund.


Nu ska vi leta efter Nemo. PUSS

Inga kommentarer: