måndag 12 oktober 2009

zombie

Usch, vaknade upp med halsont och ett huvud som värker. Jag orkar inte bli sjuk nu. Hade tänkt ta tag i lägenheten idag. Snygga upp lite grann. Just nu ligger det kläder överallt. Jag tvättade ju i fredags, och har inte orkat vika en enda tröja. Har skjutit upp allt till idag. Men nu mår jag som en zombie och tänkte spendera de närmsta timmarna med att ligga nergosad i sängen och kolla på heroes. Laters

Ps. Filmen igår var godkänd. Visst, vi skrattade och skämdes. Men att veta exakt hur filmen ska sluta redan innan den startat är inte riktigt min melodi. Men det var roligt att umgås med mina älsklings darlings (haha, linnea, remember?)

1 kommentar:

molly sa...

oh no, jag hoppas verkligen att det inte är vi som smittat dig med nåt!!! Krya på dig!! Puss och tack för en mysig biokväll igår!! En gång i månaden borde vi äta och gå på bio nu när det börjar bli grått o regnigt ute!!