söndag 18 oktober 2009

Trött!

Åh vilken dag. Vaknade av att klockan ringde halv nio. Har inte sovit många timmar och snoozar i en kvart till. Drar sedan upp min pojkvän ur sängen och beger oss mot frukostbuffén. Är fortfarande en aning full men känner mig lite bättre efter vi har ätit. Sen började magen krångla igen så medans de andra gick och kollade in slottet så gick jag och la mig en stund till.

Kom sen till jobbet och möts av en inte heller lika pigg Anna. Vilket team vi var idag. Ömsom gäspningar, ömsom fnitter. När klockan slog 5 tackade jag gudarna för att jag fick åka hem till min man igen. Springer in på Ica i t-centralen för att köpa mjölk och lite gott. Missar då mitt tåg med en sekund och får sitta och vänta. Suck.

Men nu har vi ätit middag och ska sätta på en film vi ska gosa till. Köpte chips som vi tänkte gotta oss i nu. mmm

Inga kommentarer: