fredag 16 oktober 2009

hoppsan

Nu är jag hemma! Jag måste tacka och bocka för en förträfflig kväll med min kära Jessica. Sen måste jag dock erkänna att jag i våran supertrevliga kväll ute har råkat supa bort min halsduk som jag fick av min mor för någon vecka sen. Jag tyckte om den jättemycket men nu måste jag nog inse att det var det bästa som kunde hända. Vi går mot mörkare tider och jag behöver faktiskt en varmare halsduk och detta kanske var just ett omen att jag måste skaffa mig en varmare sådan. Påtal om varmare så hittade jag en vinterjacka. Är inte hundra på att jag ska behålla den. Men jag har fått tumme upp från både Jessica, min chef Nina och min karl. Den får nog värma mig denna kommande vinter.

Nu ska jag dricka lite vatten och krypa ner under täcket. GODNATT!

Inga kommentarer: