fredag 23 oktober 2009

Jävla ljus

Såhär går det om man försöker göra en mysig stämning. Jag menar. Man tänder söta ljus överallt i lägenheter och efter någon timme eller två så ser man hur det droppar ner, inte bara på bordet, utan på våran jättemysiga matta.

Jag gråter, medans Jessica är i fullgång med att rädda det som räddas kan. Vi får se om hon lyckas. Annars blir det IKEA nästa vecka. (inte för att jag är emot det. Men min man blir svårare att övertala, däremot.) Det här med att mattan skulle vara förstörd tackvare att jag och Jessica har Idolat oss här (LÄS: druckit massa vin) kanske inte är den bästa ursäkten för att vi måste till IKEA, men man kan väl försöka...?


PS. Vi båda kommer frånochmed nu att bojkotta IDOL från och med nu. Ska inte Nicklas Hocker vara med något mer, så kommer vi inte att se IDOL något mer!

PS2. Okej, jag kanske inte kommer går långt att jag inte kommer kolla på IDOL något mer. MEN ni måste förstå våran frustration!

Inga kommentarer: