onsdag 23 september 2009

Nästan fast

Har inte varit på något strålande humör idag, så det har inte varit något jag velat dela med mig av. Varför jag inte känner mig på topp vet jag inte ens själv. Kanske kan vara att det blir mörkare och tristare väder nu? Man inser att det där med sommar, ja det får vänta ett helt år tills det kommer igen. Ja.. hursom.

Iochmed att jag tog fast en snattare häromdagen så har jag fått helt dille på att ta fast dom allihop. Det kom in tre småskitar idag som Anna hissade röda flaggan för. Dom är tydligen hos oss jämt. Dom köper inget, men såfort dom lämnat butiken så saknas det massa saker. Så jag hugger ögonen i dem och lämnar dem inte en sekund med blicken. Jag tror dom märker att jag ser dom så de börjar le sådär töntigt oskyldigt åt mig och fortsätter kolla runt. Sen kommer det fram två kunder och ska fråga mig om något. Jag försöker hålla kvar blicken på de tre, men misslyckas i ungefär 5 sekunder. Rätt som det är så skyndar de sig ut från butiken och jag förbannade de frågande kunderna lite i mitt eget huvud. Jag ville verkligen få fast dom. Kanske ska jag bli polis?

Inga kommentarer: