torsdag 17 september 2009

Mer fina ord

Vill du köpa lite snor? Inte? Nää, okej. Ja förutom ett antal feltagningar så gick det tillslut vägen. Det var jätteroligt och jag känner mig nöjd. Åkte med Dasha och hennes arbetskamrat in till stan. Dom lämnade av mig vid jobbet. Det var dock lite mindre än en timme kvar tills jag började för dagen, så jag passade på att köpa de förbannade lyktorna (yaaay) och en salami-brie macka på coffeehouse by george.

På jobbet fick jag se ett vykort som en kund hade skickat till oss. Det var som ett långt tacktal om hur glad hon alltid är när hon lämnar vår butik och hur serviceminded vi är. Det var så himla gulligt och det gjorde verkligen min dag. Jag uppskattar såntdär. En liten gest som inte tar många minuter för en själv kan verkligen lysa upp någons dag. Mer sånt!

Inga kommentarer: