tisdag 8 september 2009

Japp

Jag hittade lite söta saker på min tur i staden som fick följa med mig hem. Två linnen, ett grått och ett grå-blommigt. En vit jeans kjol, ett par svarta tygskor. Sen svängde jag förbi Lagerhaus och köpte två nya kuddar till soffan och så lite ljus. När JP kom hem så satte vi igång och storstädade. Eller ja, vi rensade undan det värsta.. Det behövdes kan jag säga. Har inte dammat ett enda hörn sen våran födelsedagsfest i augusti. På tiden, som sagt. Åh fint vart det!


Jag orkar inte göra någon häftig middag idag, så ikväll blir det varma mackor! Det kan vara lika gott det. Dock hade vi slut på grillkrydda, så jag tog örtsalt istället. Får se hur det smakar.
Nu ska vi börja ladda inför IDOL som börjar om 45 minuter! Som jag har längtat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygga kuddar :)