måndag 14 september 2009

han e luugn!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp med att inte göra nånting! Min plan var att jag skulle träffa Mollan och Alice idag, men när jag vaknade runt 7-8 snåret imorse så kände jag att jag inte mådde helt toppen. Det var som ett bälte runt magen som gjorde ont. Så jag sov några timmar till. Sen kändes det faktiskt bättre, men har ändå känt mig lite halvrisig hela dagen. Så det blev inget möte med kära Mollsan idag.

Jag har ändå hunnit med lite saker idag, måste jag säga. Pantat massa flaskor och burkar. Varit på vivo och handlat mat. Jag har även diskat det jättelika berget med disk. Kollat igenom alla VÄNNER Bloopers som finns på youtube. Jag har klarat minst tre banor på Caesar III, samt bäddat sängen. Det ni!

På denna härliga datorstol har min bakdel vilat på hela dagen. Känns som jag måste sträcka lite på benen snart.

Inga kommentarer: