torsdag 13 augusti 2009

Raindrops keep falling on my head




Vad gör man när det regnar ute? (och man dessutom ska vila då man spenderat hela natten på akuten) Jo, man spelar Tv-spel såklart! Vi dammade av mitt gamla Playstation och snurrade igång Final Fantasy VII..
Det är så otroligt mysigt att kura ihop sig i soffan med en kopp te i handen och kolla på när älsklingen visar sina nördskills! Jag är medveten om att jag nog är en av väldigt få som verkligen tycker att detta är ett perfekt vardagsmys, men låt mig va!

Eftersom jag inte är på topp, då ett tryck för bröstet har jävlats med mig ett tag nu, så stannar jag hemma från jobbet även imorgon. Det känns lite sådär faktiskt. I övermorgon börjar nämligen min semester, och det finns nästan ingen bättre känsla än att gå från jobbet ut på semester och tänka; So looong, fuckers! Så nu missar jag det, jobbigt för mig va?

Well, here we go..

Inga kommentarer: