söndag 23 augusti 2009

tack!

Åh vad roligt jag hade igår! Det var verkligen en jättelyckad kväll! Lite senare på kvällen så delade vi upp oss i två lag. Det ena laget som bestod av JP och mestadels hans vänner drog iväg till tornet och i mitt lag var det alla mina tjejer + jonathan kvar. Såfort dörren stängdes började låtar som "girls just wanna have fun" spruta ut från högtalarna! Efter många om och men vart vi skulle ta vägen så drog vi vidare till Södra teatern (eller hette det söder teatern?) Hursomhelst så dansade vi så att alla mina lockar jag hade tidigare var som bortblåsta och tills fötterna kändes som att dom skulle brinna upp. Otroligt kul!



Träffade upp min stackars karl för en stund sen, som hade somnat på pendeltåget och hade åkt runt halva stockholm. Köpte lite tillbehör till tacokvällen vi hade tänkt ha idag. Nu har han slocknat framför tvn och jag tänkte börja röjja upp i lägenheten lite. Sen ska jag sätta på Silver fang (en japansk tecknad serie som är runt 8-9 timmar lång) och bara bakismysa. (fick den i present av steffe, tack gullet)

Jag bjuder på en bild från natten. Jag och Jessica snyggar oss på teatern. PUSS



TACK allihop för att ni gjorde våran födelsedag så otroligt lyckad! Och tack för alla fina presenter!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns en uppföljare sen på "silverfang" som heter Weed (hans son)

/B

Tessie sa...

jag vet! :D