fredag 14 augusti 2009

Ny mobil, hejja!

Kom hem från stan för en stund sen. Inhandlade lite nödvändigheter på H&M och lite smått och gott från Glitter, som det här helt underbara diademet. Visst är det toppen? Jag pep till ganska högt när jag först såg det. Kostar bara 69.90:-



Sedan trippade jag förbi en thephonehouse-butik och var tvungen att gå in. Har velat ha en ny mobil länge nu, då min gamla (LÄS: sedan minst år 2005) känns otroligt tråkig. Ihoptejpad på baksidan och knapparna trycks in även fast du inte ens rör mobilen. Dags för en ny! Så jag hittade en jättesöt liten sak, inte dyr alls, och då fick jag även med extra minne. En lite förtidig födelsedagspresent till mig själv. Sen tvingade jag min man att fixa ny ringsignal till mig, Lady Gaga - eh eh, givetvis remixen. Så nu är jag sådär irriterande glad som ett barn på julafton.
















Inte en dag för tidigt?

Tänkte varva ner ett litet tag, sen drar vi iväg på bio, min man och jag. Vi väger mellan Harry Potter och En sommar med Göran. Jag vill se båda!

Inga kommentarer: