lördag 22 augusti 2009

Idag är det våran dag!

Det är ingen vanlig dag, för det är min och älsklings födelsedag, hurraaa!

Dagen började med att jag smög upp och gjorde frukost på sängen till min 22-årige man. Sen kom hans föräldrar förbi på en kopp kaffe och för att lämna presenter. Strykjärn och bräda. Böcker och ett jättefint armband! Efter det åkte vi i den nercabade bilen till farsta, där vi köpte lite smått och gott till ikväll. Jackan som jag ska få av min älskling i födelsedagspresent var slut i min storlek. Så den får vi köpa imorn istället. (om vi mår tillräckligt bra för att röra oss ut vill säga)


Har precis kommit ut från duschen och har ätit upp våran födelsedagslunch som bestod utav en skagenröra-macka. Den var sådär. Alldeles för mycket kladd, så jag åt bara upp en tredjedel. Resten tog min lilla hushållsgris :)


Nu ska det bakas tårta! Återkommer med resultat!

Inga kommentarer: